понеделник, 31 декември 2012 г.

Честита Коледа.


Нека всяка падаща снежинка
е една ваша сбъдната мечта!




Честита Коледа.

Коледа е - 25.декември.2013 година. Казват, че Коледната нощ е тиха! Казват, че е свята! Но какво по-свято от това да я прекараме заедно и шумно! Пожелавам ви най-красивата и истинска Коледа. Нека всяка снежинка, която пада от небето е една ваша сбъдната мечта... За мен тази Коледна нощ беше изключително тиха в чиято дълбока тишина чувах само ударите на собственото си сърце, което биеше като камбана и известяваше святото Рождество Христово! Чувствах се изключително смирен пред самотата, но аз не бях сам - всички вие бяхте духом при мен и вашите сърца излъчваха пулсираща светлина, като лампичките на Коледната елха в компанията на Дядо Коледа и неговите приятели - северните елени! Беше божествено прекрасно и имах чувството, че бях прегърнал божественото телце на божия син в чието личице виждах  Вяра! Сълзите ми падаха, като снежинки и с всяка една отронена сълза ви пожелавах да бъде ваша сбъдната мечта! Честита Коледа скъпи Питър, Андреа, Лиза и Джо. Честита Коледа и на вашите близки в Австралия и във Виена! Много съм щастлив, че в такъв тежък за мен период от живота ми - вие сте до мен, като истински ангели и излъчвате топлина и божествена светлина! Благодаря на чайката Питър, които долетя и с любов сгря моето сърце! Просто не мога да намеря силните думи с който искам да изразя своята признателност и любов към вас - Чайките на Любовта! Аз прозрях най-бързият си полет - обратно към близките хора, но не мога да намеря своя Дао от Ин към Ян за да им простя, поради факта, че пред себе си срещам празно пространство! Много ще се радвам, те да намерят своята Локус Фортуна /Точка на щастието/ и да са доволни от себе си! Края на света си отиде на 21.декември.2012-та година и дано да са се преродили с нова по-силна любов и по-висока вибрация на техните енергии в този нов свят, където трябва да царува Божествената и Човешка Любов! От все сърце пожелавам на всички хора по света много радост, щастие, дълъг живот и много усмивки! Обичам Ви!


                                                                                 Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар