неделя, 4 ноември 2012 г.

Ин-Ян Разсъждения.


Дао от Ин към Ян
е нашата цел!
                  Тодор Миков



Слънчеви лъчи

Галактически изгрев.


Ин-Ян Разсъждения.

България /в която живея/ е неизчерпаема, както всяко и друго място по земното кълбо. В нея има места, на които въздуха е наситен с познание, история и култура. Това са места процъфтяващи и ценящи изкуството, който са оставили траен отпечатък - надминаващ земното измерение. Цялата тази божествена Природа се усеща се през шестте сетива. Това са места, през които като мина ми се иска да остана за по-дълго време, да постоя вдишвайки свежия въздух, да позволя на душата ми да ме догони и да поеме от този въздух - напоен със спокойствие и мъдрост. Това са места, които са съхранили в себе си българските традиции и бит от векове... Точно в този Рай на Земята е преминал и целият ми живот... Интересното е обаче, че всичко в моя живот е външно и ако се погрижа за живота вътре в мен, без да пропилявам енергията, то всичко, от което имам нужда, само идва при мен. "Ти се грижи за живота си“ - казва сърцето ми и „той ще се погрижи за теб", "Ти отдай грижа и любов към природата и тя ще ти го върне стократно!". Това е външното изражение на Рая, вътре в мен. Колкото до вътрешната си нагласа, се стремя да установя траен покой в ума си и да изпълвам сърцето си с любов! Стремя се да култивирам живителната си енергия чрез медитация: "Сам в тишина“ и релаксация на цялото ми тяло. Така, всичко от което имам нужда, идва при мен, а това, което ми е необходимо да зная, ми се разкрива само в съзнанието. Винаги се старая да опростявам живота си, да се грижа за него, за тялото си, за емоциите, за мислите, за въздуха, за водата, за слънцето, за храната и за всички елементарни неща, който са необходими за един нормален човешки живот. Излишно е да се наливаме с алкохол, да се дрогираме с наркотици, да се изнервяме за глупости, да търсим "под вола теле", да се караме с приятелите и роднините си за абсолютни безсмислици. Това е излишно, защото така губим живителната си енергия и оставаме празни в буквалния смисъл на думата. Освен това, отслабва психиката и се наместват в нас чужди същности на гости, защото те само това чакат, да ни напакостят и така нямаме сили абсолютно за нищо. За това човек трябва да е нащрек, да се огледа, да се информира и най-вече да действа. Мисля, че си заслужава всяко усилие и всяка секунда, която човек трябва да отдели, за да подкрепи Твореца-Живот и той също ще го подкрепи. Явно Земята се тресе, трансформацията тече и събитията вече се случват с космическа бързина, но къде сме ние в цялото това нещо? Искаме ли да участвате в един от най-великите процеси в Мирозданието или искаме още милиони години затвор и мъчения? Ние избираме! Сега няма нищо по-важно от това да се обърнем навътре в себе си и да се свържем с най-позитивната и най-светлата страна от характера си и да се държим здраво за нея, защото тя ще ни изведе до Галактическия Изгрев /това е крайния процес на свиване на галактиката, придружен с мощен термоядрен взрив излъчващ Изгрева, който предшества началото на нейното разширяване/. Всеки ден е безценен и носи своето малко чудо, защото Животът е истинско чудо и смисълът е в живеенето, в ученето на нови начини и методи, за да се чувстваш щастлив и духовно извисен, умиротворен и разтворен в Чудото на Живота и всичко, което той носи и ние носим. Ще бъде добре, ако успеем да концентрираме достатъчно количество от живата енергия, която движи нашия организъм, нашите енергийни центрове, които са толкова реални, колкото и тялото. Тогава можем да изстреляме ракетата на чистото си намерение, за да пробие гравитацията, предопределението, съдбата и зодиака на живота ни. Само тогава човек става истински Творец на живота си. И това не е събуждане на Кундалини, а откриване на тайната за добрия начин на живот, в чиито рамки може и Кундалини /това е силата на чистото желание в нас/ да се събуди, може да постигнеш Просветление и каквото и да си наумил. Но основата на всичко това е живот в хармония с природния закон, с космическия закон, на който всичко се подчинява. Чудесата са абсолютно възможни! Трябва само да култивираш енергията си и да я насочиш в правилната посока. Сега е подходящия момент, защото идва Галактическия изгрев, който не осъзнава какво се случва - нека се информира и настрои. Сега е важно, повече хора да се Събудят - Дао /това е пътя - събуждането/ от тъмнината на хилядолетния сън - Ин, да се обърнат към светлината и усилващите се високи вибрации на Ян. За това трябва да се научим да живеем добре и да не консумираме излишно енергията си, защото тя е безценна. Единственото друго безценно нещо е мир в ума. Има ли го, нищо друго не може да ти се изпречи на пътя. Колкото и да иска да човек да промени нещата в живота си и да намери своята Локус фортуна /точка на щастието/ и истинска хармония, няма как да се случат с магическа пръчка. В интерес на истината, ние толкова сме привързани към начина си на възприемане на света и така добре сме си изградили модели в себе си, че ако нещо разтърсващо не ни се случи, няма да се намери сила, която да разруши тези стени, с които сме се обградили. А за следващия слой охранителните стени от предразсъдъци и натрапени от общество и познати мнения, начин на живот и така нататък - те и с топ не могат да се разрушат. Добавете и факта, че се взривяваме, когато нещо не е така както ние си го представяме или желаем да бъде и агресията е на лице. Обаче всяко едно усилие да ги сринем със земята и да вдишаме дълбоко въздуха на свободата си заслужава. Но как да го обясниш на някой който е вкопчен в пясъчните си кули? Това е дълбоко осъзнаване и всеки стига до него с времето! Колкото и да се упорства, ако не се освободим от веригите на своето всезнаене, ако не се изчистим от физическата си, умствената си и емоционалната си мътилка - ще си тъпчем на едно и също място хиляди животи. За пореден път осъзнавам, че няма смисъл човек да се мъчи и престарава. Необходимо е само да прави усилия и да се движи по пътя на облагородяване на характера си и живеене в истината, която в един момент, ще започне да му се разкрива. Единственият правилен път за нас е - да постигнем истински мир, искрено щастие, изобилно здраве и нека осветим тези качества около себе си на всички останали хора и планетата Земя. Това е истината за хармонията ни с Природата! Друга истина няма, защото съдбата е наши ръце! Вие избирате!


                                                                               Тодор Миков



1 коментар:

  1. Истинската ми история на живота:

    Здравейте, аз съм Мария по име, искам светът да знае за велик играч на правописа, който не се грижи за службата си да помага и той е най-великият, когото съм виждал, моето свидетелство върви по този начин, съпругът ми ме напусна след 9 години на брака, защото не бях в състояние да имам дете и отидох да бъда с друга жена и аз страдах, докато не говорех за рекламата на д-р Огъндъл в интернет, веднага се свързах с него, след магията му, която ме изненада, връщай моя съпруг към мен, който си замине за 9 години само за 24 часа и съпругът ми ме моли да му простя, наистина си велик човек д-р Огъндел, този човек има властта на всякакъв вид проблем в живота, аз също ще отидете на Радиостанцията, за да споделите моето свидетелство, защото обещах да информирам света за добрата му работа, защото тези от вас, които имат нужда от помощ тук, са неговите координати. Имейл: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Viber номер: +27638836445. Whats-app Брой: +2349065101630.

    ОтговорИзтриване