вторник, 9 октомври 2012 г.

"Ин" - Дао - "Ян"

"Ин"- Дао  - "Ян"
БОГ Е ИСТИНА  - Ян
БОГ Е ЛЮБОВ   - Дао 
А ОМРАЗАТА Е  - Ин
                             Тодор Миков







РАЗГОВОР С БОГА
/Деветнадесети разговор/

МОЯТА КУНДАЛЕНИ И ДАО

Тази вечер, изпращайки залеза на слънцето се замислих за себе си, след като бях осъзнал: Кой съм аз? /"17-ти Разговор с Бога/ и се задъбочих още по-навътре в себе си! Аз, както и всички хора по света сме: звезди, мини слънчеви системи и това е нашият потенциал. Нищо в тази вселена не е случайно! Така че, когато искам да видя звездите и слънцето, моята кундалина е единственият божествен начин за контакт с божественното творение, с Бог и със самия себе си. Ако се вгледам дълбоко, дълбоко вътре в себе си, намирам същия свят, същите звезди, същите слънчеви системи и същия Бог в мен, самия! Не помня, къде бях прочел: "Истинската свобода е възможна, ако откриете собствените си сили вътре във вас. Трябва да усетите съществуването на  Духа чрез вашата централна нервна система, чрез вашия съзнателен ум". Понеже споменавам за думата: "Кундалени", искам да внеса малко по-вече светлина за нейното възприемане и осъзнаване. Какво всъщност представлява Кундалени и защо е толкова важна за нас? В една много стара индийска притча записана в най - старите свещени книги Упанишадите се разказва : Някога много отдавна, в началото на сътворението на света, хората притежавали сила, равна почти толкова, колкото тази на Боговете. Всички Богове били обезспокоени от този факт, защото хората не били на такова духовно ниво, за да използват тази сила правилно, събрали се всички Божества и решили да отнемат тази сила от хората и да я скрият някъде. Започнали да мислят: Къде може да бъде скрита тази сила? Едни предлагали да я заровят дълбоко в земята , но Брахма казал: След време хората ще започнат да дълбаят земните недра и ще я открият! Друг Бог предложил тогава: Да я скрием в небето , но Брахма пак казал: След време хората ще започнат да летят и в космоса и ще я открият! Тогава Ади Шакти казала: "Ще я скрием вътре в тях и те няма да могат да я открият докато не стигнат такова духовно ниво ,че да се обърнат навътре към себе си и към своя Дух ,само тези които го сторят ще могат да я открият". И така скрили тази сила вътре в хората в триъгълната кост в основата на гръбначния стълб. /Още за Ади Шакти: "...Именно силата на Ади Шакти е тази, която ви е дала Себереализацията, която ви е дала Истината, която ви е дала силата на Състраданието и на Любовта. Това е силата, която се отдели от Садашива и тази Сила искаше сама да създаде цялата тази вселена, вселени след вселени. Тя е съзидателна и любяща. С любовта си Тя извърши това велико творение - също и сътворението на този свят/. Древните  гърци нарекли тази кост Сакрум, тоест свещена, защото единствено тя не изгаря при кремация. В днешно време има много научни доказателства за съществуването на тази енергия вътре в нас, в книгата си посветена на торсионните полета руският физик А. Шипов дава ясни доказателства за това. Хората наричат Кундалени с много имена, някои я наричат дори биоплазма , но както и да я наричаме става въпрос за едно и също нещо, Кундалени е нашата духовна енергия и е нашата духовна майка, Кундалени се намира в основата на нашият гръбнак в сакралната кост както казахме и е в заспало (латентно) състояние навита три и половина пъти под формата на спирала. Всъщност корена на думата идва от санскритската дума кундал която се превежда като навивка или навита около себе си. Много мъдреци от древността знаели за съществуването на тази енергия и се опитвали да я събудят по всякакви начини". В днешно време, това е много по лесно чрез разработеният от Шри Матаджи метод за събуждане на Кундалени на колективно ниво. Дори не е нужно да отиваме в Хималаите и да правим разни сложни упражнения за самоизмъчване на тялото. /Шри Матаджи Нирмала Деви е родена през 1923 г., точно в дванадесет часа на обяд, в деня на пролетното равноденствие - 21 март, в Чиндуара - Централна Индия и е завършила медицина/.
-Добро начинание! - усетих присъствието Му до себе си и Той ми се усмихна дружелюбно - А по-нататък?
-И така, започвах да разсъждавам по-нататък в мислите си за живота, за вселената и за самия себе си! Тази 2012-та година ми донесе много радости и разочарования, но имам чувството, че тя  донесе допълнително хармония между вътрешната част на Слънчевата ни система и Вселената, които винаги са били в хармония още от сътворението си. Според Кундалени: Слънцето е бащата, Земята е майка, а Луната е детето и женските цикли. Слънцето никога не спира да грее. Земята винаги обикаля около слънцето. Слънцето притежава земята. Ден след ден, седем дни в седмицата, триста и шестдесет и пет дни в годината от началото на времето до края на времето в безкрайността. Сега се питам: Дали, аз като баща съм изпълнил дълга си към своите деца или нещо съм пропуснал, поради недоразбиране или недоглеждане. Дали духовете на моите страхове или емоционалното ми състояние ме карат да чувствам неудовлеторение от себе си, което ми пречи да развия дейността си в новата енергия на тази година! Да не би на тази земя да се сортират много неща, да се променят много структури /религиозни и финансови/ и структурата вътре в мен - която се основава /подобно на структурата на додекаедър /Додекаедър се нарича всеки многостен с 12 стени, но обикновено под това име се има предвид правилен додекаедър - платоново тяло с 12 стени, всяка от които е правилен петоъгълник. Думата идва от гръцкото "додека" - дванадесет/. Дали моите мисли и чувства ще станат по-силни и моите "Кundaleni" ще започне да се увеличава или ще остане под постоянно напрежение? Не знам! Аз се чувствам в същината на своя съществен процес, които не е моят интелектуален процес, защото е отвъд ума ми. Единственото вярно нещо, което предприех е пътуването до сърцето си - това е светлата част на моя вътрешен "Ян" и започнах още по-вече да му се доверявам, да го следвам и да го слушам. Така живота ми се успокой и се изпълни с енергията на интуицията! Умът ми стана още по-бистър и това беше: трудна и мъчителна промяна в живота ми - Моя Дао от "Ин" към "Ян" с помоща на Кудалени ...
-Но защо смесваш всички религии в едно? - прекъсна ме Той.
-Защото ИСТИНАТА Е ЕДНА И ТОВА СИ ТИ! Всичко останало е сепаратизъм в умовете и в сърцата на човечеството!
-Прав си! - поклати одобрително с глава - И по-нататък?
-Това пътуване беше подкрепено от интензивната енергия на духа ми, от силната воля към целта ми, от високото доверие към сърцето ми и най-вече ОТ ТВОЯТА ПОМОЩ! Той се усмихна и мека светлина обля пространството около нас ... - Това пътуване беше: от дисхармонията в хармония, от съзнанието в съзнание, от проблем в любовта от тъмнината в светлина. Дао от "Ин" към "Ян"! ...
-Какво мислиш за своето бъдеще и бъдещето на своите близки до сърцето ти хора!
-Като баща и съпруг: СЪРЦЕТО МИ Е ОТВОРЕНО КЪМ ВСИЧКИ И ЛЮБОВТА МИ Е БЕЗГРАНИЧНА И ОЩЕ ПО-СИЛНА!
-Наред ли е всичко при теб? Имаш ли още проблеми?
-Не! Всичко вече е наред!
-Тогава Лека нощ! ... - усмихна се Той и остана само светлината в мен ...
-Лека нощ, Боже! - излязох от медитацията с надеждата, че всички сме излезли от сянката на "Ин" и с любов сме  в  светлината на "Ян"! Лека нощ! Обичам ви!

                                                                       Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар