понеделник, 22 октомври 2012 г.

Ин-Дао-Ян ЗА МОЯ ПРИЯТЕЛ.

ПРИЯТЕЛ!
Това звучи
прекрасно!
      Тодор Миков






РАЗГОВОР С БОГА
/23-ти разговор/


Ин-Дао-Ян ЗА МОЯ ПРИЯТЕЛ

-А има ли все още нерешени въпроси или мисли около твоя приятел?
-Естествено, че има! - отговорих Му аз.
-И какви са те? - попита ме загрижено Той.
-Въпросите му са ясни, но мислите му са сложни ...
-Започни от там, от където смяташ за най-удачно! - насърчи ме той и се настани по-удобно на дивана до мен в очакване ...
-Да! Трудно ми е от къде да започна? Първото нещо, което ме успокоява е, че той е на път да излезе от тъмната сянка на "Ин" и да се насочи към светлината на "Ян"! Той ясно осъзнава причините на раздорите с близките си и те са в основата на мамонизма, които е завладял сърцата им, поради кризата и безпаричието. Той ми каза: "Аз отдавна се излекувах /в личен план/ от мамонизма и се радвам на това, което имам и притежавам, но най-голямото ми богатство са: съпругата, децата и внучетата! Всички те са различни по характер /като петте пръста на ръката ми/, но еднакво ги обичам и еднакво ме боли за тях /така, както ще ме боли, който и пръст да си отрежа/. Лошото е, че не всеки от тях може да се излекува от заболяването на мамонизма /Мамон - Бога на парите/, който доведе до разруха на много семейства по света, безработица, социален стрес, грабежи, убийства и несигурност в живота. Съпругата ми е на път да осъзнае грешката си /за което съм й благодарен/, дъщеря ми - отчасти, поради факта, че бившият й съпруг, умело манипулира децата в своя полза, защото го мързи да работи и се мисли за някаква световна знаменитост, като изпитва срам и отвращение от работата на обикновените хора. Така той я задушава с класическият си мързел и негативизъм, като не й дава възможност да излезе от непрогледния мрак на тъмнината "Ин". Единственото й спасение е: да се изолира от него, но трудното е в това, че децата трябва да обичат баща си, а той да спре да ги манипулира срещу майка си и да не използва нейния труд. Той абдикира напълно от бащинските си задължения и се отдаде на бохемски живот и неговият мамонизъм е цел номер едно със цената на всякакви средства и възможности. Затънал е в борчове и финансови задължения към банки и приятели и към синът ми - на когото дължи огромна сума, завършваща с три нули. В интерес на истината: "Не е виновен този, който яде баницата, а този който му я дава!" /българска народна поговорка/. И му се възхищавам на този сладък тарикат: Как е успял замъгли съзнанието на синът ми, така че: той продължава да го обожава, а мен да ме мрази, за това, че се опитвам да му отворя очите. Получава се така, че и двамата са се опълчили срещу мен и в момента са повлияли и на дъщеря ми, която също е срещу мен. Наистина се прекланям пред този този сладък тарикат и ловък интригант. Възхищавам се на изкуството му на влияние и манипулация. Независимо от злините, който  той ние направил - му се възхищавам, защото всеки не може да бъде като него!"
-Позитивното мислене на покойният ти баща, с което ти си насърчил твоя приятел да мисли по същия начин, не те е напуснало?
-Да! Боже! Аз никога няма да се откажа от позитивното си мислене, чрез което ме е възпитал моя татко-вълшебник, но съм сигурен, че децата на моя приятел, рано или късно - ще осъзнаят грешките си и грешното си убеждение срещу него и тяхното осъзнаване ще им помогне да излязат от тъмната сянка на "Ин" и да се насочат към светлината на "Ян" т.е. да намерят пътя /Дао/ към сърцето на баща си.
-А бившия му зет? - загрижи се Той ...
-Според неговите думи: Той е безнадежден случай и ако нещо се промени в него ЩЯЛО БЪДЕ ИСТИНСКО ЧУДО!
-Какво би пожелал на твоя приятел? - попита ме Той.
-Желая му от все сърце да се въоръжи с необходимото търпение и  се моля, децата му, да осъзнаят грешките си и с любов да излязат от тъмния "Ин".
-А на бившият му зет?
-Ако няма сили и воля да излезе от сковалият го "Ин" и от капана на Мамон - нека да пощади децата и внуците на моя приятел, като спре да ги манипулира и интриганства. Неговата съдба си е в неговите ръце, но каквото и да предприеме - да го направи за свое добро и да не вреди на другите! Ако го направи НАИСТИНА ЩЕ БЪДЕ ЧУДО!  Моят приятел е прав, че единственият начин е, децата му да се осъзнаят и каквото и да е тяхното решение - той щял го уважи! "Кой каквото, сам си го направи и Бог не може да му помогне"! /също българска поговорка/.
-Успя да Ме разсмееш! - засмя се Той.
-Така е и аз съм доволен, че с моята и с Твоята помощ, сме помогнали донякъде на моя приятел да се вземе в ръце, да се мобилизира и да се насочи по верния Дао /път/, който му предстой да пропътува от тъмната сянка на "ИН" в която е попаднал и да се насочи към светлината на "Ян" в живота си. Първата стъпка вече е направена - той вече е със стабилна психика и уверено гледа към бъдещето си. За мен и за Теб - това е най-важното. От тук нататък макар и бавно той ще продължи напред с ясното съзнание, че УСПЕХЪТ МУ ЩЕ ЗАВИСИ ИЗЦЯЛО ОТ САМИЯ НЕГО! Аз го познавам отлично и съм по-вече от сигурен, че той ще успее! Аз вярвам в него и в силната му воля да преодолее този стрес в живота си. 
-Разбира се, че няма да го изоставим! - подкрепи ме Той - И продължавай да си неотклонно да своя приятел, които заслужава своето щастие, което трябва сам да си го изгради! До скоро виждане! - изчезна Той ...
-До скоро ... - отговорих Му аз и излизайки от медитацията, си пожелах - моя приятел да се въоръжи с още сили и търпение, за да преодолее стреса и уверено да тръгне по пътя на щастието си! Пожелавам му го от все сърце! А вие приятели, какво бихте допълнили към моето пожелание за моя приятел? Вече имате адреса:  todor.mikov46@gmail.com
Обичам Ви!

                                                                              Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар