понеделник, 22 октомври 2012 г.

"Ин-Ян" БЛАГОРОДНАТА ЛЪЖА

Приятел в нужда
се познава!
           Народна мъдрост 

Благородната лъжа
е БОЖЕСТВЕННА!
           Тодор Миков






РАЗГОВОР С БОГА
/22-ри разговор/

"Ин-Ян" БЛАГОРОДНАТА ЛЪЖА

Искам да говоря за добрата лъжа, която наричам: БЛАГОРОДНАТА ЛЪЖА!
-Интересно! - усмихна се Той и в очите Му заблещукаха звездички с мека светлина и се настани удобно до мен.
-Като пример искам да споделя разговорът на моят приятел за неговата внучка ...
-Интересно! - лицето Му засия, като слънце 
-Да! Един ден, той се свързал по телефона със съпругата си и след кратък разговор, тя му дала да разговаря с внучката си, която плачела по телефона: "Дядо! Обичам те много! Кога ще си дойдеш? Чуваш ли ме дядо! Искам те! ЧАКАМ ТЕ ДА СИ ДОЙДЕШ ДЯДО!"- двамата плакали по телефона. Разговорът им бил много трогателен и се сетил за позитивното мислене /за което го бях посъветвал/ и решил да използва благородната лъжа с която успял да я успокой и да й вдъхне някаква надежда:"Слушай ме внимателно, мило слънчице на дядо! В момента правя ремонт в къщи и когато свърша - ВЕДНАГА ЩЕ СЕ ВЪРНА ПРИ ТЕБ! Разбра ли ме  малка принцеса? Дядо ти ще се върне при теб! Усмихни се и спри да плачеш! Чуваш ли ме, миличка? ДЯДО МНОГО ТЕ ОБИЧА И ЩЕ СЕ ВЪРНЕ ПРИ ТЕБ!-Да! Дядо! Вече няма да плача! Много те обичам! Чакам те дядо! Много, ама много много много те обичам! Дядо ...- чувах я как ридаеше и не бях на себе си ..." А после? Какво стана? - попитах то аз -"Аз също много много много те обичам, слънчице! Искам да знаеш, че аз винаги ще съм до теб - даже и в сънищата ти, когато спиш" - отговори ми той. А внучката? - "Тя се успокой и остана с надеждата, че аз ще се върна. Много ме боли за нея и се наложи да я излъжа!"- Добре си направил, защото твоята лъжа е благородна и така си успял да съхраниш детската психика в крехкото й сърчице! - насърчих го аз - Жалко, че заради глупостта на големите хора, страдат децата им - прегърнах го аз и го оставих да си поплаче върху рамото ми. Той ридаеше като дете и се чувстваше безпомощен. Сега, когато пиша тези редове, сълзите ми не спират и болката на приятелят ми - се превърна в моя болка.- "И СЕГА АЗ ПРАВЯ РЕМОНТ В ДОМА НА МОЯТА ДУША ЧРЕЗ МОЯТА ЧОВЕШКА ВРЪЗКА С ТЕБ ПРИЯТЕЛЮ, ЗАЩОТО САМО ТИ СИ В СЪСТОЯНИЕ ДА МИ ПОМОГНЕШ!" - Бог също е с теб, приятелю и Той никога няма да ни изостави! Ясно осъзнавам, че нейното малко сърчице не може да побере голямата омраза на майка й към нейния дядо и абсурдността на човешкото безумие в глупостта на големите хора! ИСТИНАТА Е В ТОВА, ЧЕ ТЯ Е ЖЕРТВА ИМЕННО НА ТОВА БЕЗУМИЕ И ГЛУПОСТ! ТИ ВЕЧЕ СИ НАПРАВИЛ СВОЯ РЕМОНТ В ДОМА НА СВОЯТА ДУША! Сега е ред за ремонт в дома на душата на твоята дъщеря и осъзнаване на грешките си. Защото: ЧОВЕШКО Е ДА СЕ ГРЕШИ, но е престъпление, ако тези грешки не се осъзнават и се отстъпва място на ината! Инатът, също е една грандиозна илюзия, присъща на високомерните хора, които ги превръща в глупаци и жалки смешници. Към такива хора, приятелю се обръщай с любов и им подавай ръка, за да им помогнеш да се осъзнаят, с ясното съзнание, че: САМО ТЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА СИ ПОМОГНАТ И ТО СЪЗНАТЕЛНО! За сега, мога само с любов да те подкрепя, НО КРАЙНОТО РЕШЕНИЕ СИ Е ИЗЦЯЛО В ТЕХНИТЕ РЪЦЕ! Техния ремонт в дома на тяхната Душа, зависи само от тях самите! В случая ВСИЧКО ЗАВИСИ САМО ОТ ТЯХ, а не от теб! Ти си направил всичко и според твоите възможности. Ти си човек за уважение и аз се гордея, че имам такъв приятел.
-Да! Ремонтът в домът на душа на твоя приятел е отлично завършен! - подкрепи ме Той - Свободата с която разполагат неговите близки е в техни ръце и от тях зависи съдбата на неговата невръстна внучка и нейното възпитание. Ти си направил всичко на което си бил способен за твоя приятел. Дали ремонта в души им ще бъде успешен или не, ЗАВИСИ САМО ОТ ТЯХ! Спри да се притесняваш и бъди сигурен, че твоя приятел ще бъде щастлив, дори и да не живее с близките си, защото знаеш, че ВРЕМЕТО ЛЕКУВА! Тя ще порасне и ще го потърси. Така, че ти като негов приятел си длъжен винаги да си до него и да го подкрепяш. За сега, това се иска от теб. Обичай приятелят си! - усмихна се Той и изчезна.
-Да! Аз никога няма да го изоставя и което зависи от мен, ще го направя и излизайки от медитацията си мислех: Ако мога да го събера със семейството му ще бъде голям успех в живота му и аз от все сърце му го желая! А вие приятели с какво ще му помогнете? Очаквам ви на адрес:  todor.mikov46@gmail.com             Обичам ви!

                                                                                Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар