сряда, 26 септември 2012 г.

За парите и лъжата.

БОЖИЯТА ВОЛЯ КЪМ ЧОВЕЧЕСТВОТО Е:
ЛЮБОВ, ЧОВЕЧНОСТ И БЛАГОРОДСТВО!
                          Тодор Миков





РАЗГОВОР С БОГА
/ Осми разговор /

ЗА ПАРИТЕ И ЛЪЖАТА

-Добре ли си? - усмихна се Той.
-Да! Вчера се замислих: Защо хората ...
-Изопачават истината за Мен и ми приписват многобройни действия, чрез които искат да оправдаят своите безобразия, като: "В Името на Бога те осъждам на ... , за назидание пред човечеството" и разните форми на войни: "Войната е хуманна, защото защитаваме ... в името на Бога" и ред безобразни етикети ...
-Да! - прекъснах го аз - Точно това исках да кажа и съм потресен от подобни човешки безумства! Но това е ...
-Проблем на вас /хората/, а не е Мой проблем. 
-Така е! Защото, човек в инстинкта си за самосъхранение му е по-лесно да търси вината извън себе си, за да ОПРАВДАЕ ДЕЙСТВИЯТА пред СЪВЕСТТА СИ, която рано или късно ГО ОСЪЖДА!
-Това оправдание е илюзия и човек трябва /сам/ да се вразуми - това е свободата, която Съм ви Дал! В противен случай - ТОВА, КОЕТО СЪМ СЪТВОРИЛ ЩЕ ИЗГУБИ СВОЯ СМИСЪЛ И СЪДЪРЖАНИЕ! НО АЗ НЯМА ДА ГО ДОПУСНА! ТРИ ОСНОВНИ НЕЩА СЪМ ВИ ПРЕДОСТАВИЛ: ЛЮБОВ, ЧОВЕЧНОСТ И БЛАГОРОДСТВО! МОЯТА ЛЮБОВ към вас е безусловна и не е "танто за танто", както обичате да се изразявате вие /хората/. ДА СИ ЧОВЕЧЕН е най-трудната ви задача, КОЯТО СЪМ ВИ ПОСТАВИЛ и ДА СИ БЛАГОРОДЕН Е НАЙ-ВИСШАТА ВИ ЦЕЛ КЪМ КОЯТО ТРЯБВА ДА СЕ СТРЕМИТЕ КЪМ МЕН! Всичко останало е плод на вашето човешко въображение, глупост и безумие. За това СЪМ ВИ СЪЗДАЛ ГРЕШНИ НА ЗЕМЯТА, КАТО ОСНОВНА БАЗА ЗА ВАШЕТО ДУХОВНО ИЗРАСТВАНЕ /ЧРЕЗ ПОЗНАНИЕТО/ И ПЪТЯ ВИ КЪМ МЕН Е ЕДИН ЕДИННСТВЕН - ДРУГ ПЪТ НЯМАТЕ! 
-Естественно! Но, защо не всички Те ...
-Не Ме разбират, защото ТАКА ИМ ОТТЪРВА и причините са в човешкото лицемерие и алчност!
-Да! Съгласен съм с Теб, защото: Много хора са казали, че това, което Бог иска, е да Му се подчиняваме, иначе ще ни накаже! Аз си мисля обратното: Бог иска да разберем, че ни обича, а по-вечето хора се опитват да ни внушат неговия божии гняв, чрез което целят по-лесно да доминират над себеподобните си и чрез тях да трупат материални блага: "В името на Бога!". Това е върховното човешко лицемерие и голямата илюзия пред обществото, като се стремят да запазят изображението и идеята на един любящ Бог /пак за своя облага/. "Някои казват, че Бог действа с любов, когато той осъжда хората във вечно и безкрайно мъчение. С това обяснение те се стремят да запазят изображението и идеята на един любящ Бог. Един от резултатите на това учение: Много хора са объркани за истинската природа на любовта. Човешките същества интуитивно разбират, че налагането на безкрайно наказание не е любящото нещо, което трябва да се направи. И все пак те са казали, че това наказание е демонстрация на най-чистата и най-голяма любов. Това е Божията любов в действие. Това не е необичайно за човешките същества за да се Страхуват от любовта, дори когато са обладани от страх към Бога, Който е извор на любов. Те са научени, че Божията любов може да се превърне в гняв и с последващи ужасяващи резултати. Тази опаковка на любовта и страха в човешката теология не е без последствия за човешкото поведение" - Нийл Доналд Уолш /духовен водач и писател/ и продължава да пише: "Тези очаквания и страхове подкопават в много отношения любовта от самото начало. Защото любовта е най-лошото мъчение в представите, свързани в съзнанието на хората, като физически дейности от страна на Бога, повечето хора смятат, че това е правилно и уместно за да накажат другите хора за тяхното поведение, точно както прави Бог. И може би най-драматичната демонстрация е в това: много хора да вярват, че е уместно да се убиват хора като предупреждение за човешките същества и че не трябва /неуместно е/ да се убиват хора. Това е, което хората по света вярват, какво иска Бог".
-Да! И двамата сте прави! МОЯТА ОБИЧ НЕ Е НАКАЗАНИЕ, А САМО ЛЮБОВ!
-Парите, които човечеството е измислило също би могло да се съчетаят с Любовта, като трябва да се използват само за добри и възвишени цели, а не за трупане на излишни богатства за сметка на другите! - най-после прозрях истината за себе си по отношение за стойноста на парите, като средство за добруване, спомних си думите на Бог, че парите могат да бъдат насочени за по-добри цели за хората /Той се усмихна и поклати глава на одобрение/. НИЙЛ ДОНАЛД УОЛШ по отношение на парите пише следното: "Посланието тук е: Тъй като "гнусната печалба" е лошо нещо, защото парите са неразривно зло, заплащането трябва да бъде обратно пропорционално на стойността на извършената функция. Колкото по-добро е извършеното дело, толкова по-ниско трябва да е заплащането. Хората не трябва да получават много пари за извършването на добри дела. И ако те правят нещо наистина, наистина, наистина добро, те трябва да искат да го направят безплатно. Лозунгът на човечеството /трябва да/ е: Колкото по-висока е целта /на успеха/, толкова по-ниска да бъде наградата". И според мен това е единственото средство да се заличат завинаги от лицето на земята: алчността, корупцията, завистта, омразата, лъжата и всички отрицателни черти в характера на човечеството!
-Умно! Добър ученик си!  До нови срещи! - оттегли се Той и светлината изчезна след Него ...
-До нови срещи, Боже! Обичам Те! - излязох от собствената си медитация с ясното съзнание, че вече съм на по-високо ниво в познанието си за парите и лъжата. 

                                                                               Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар