вторник, 25 септември 2012 г.

Обичта към парите.

РАЗУМЪТ ЩЕ ПОБЕДИ 
ВЕЛИКАТА ИЛЮЗИЯ НА 
ПАРИТЕ!
         Тодор Миков







ОБИЧТА КЪМ ПАРИТЕ

РАЗГОВОР С БОГА
/ Седми разговор /

-Как си? Освободи ли се от илюзиите за парите? - попита ме Той и се настани удобно на дивана.
-Да! Сега съм по-добре!
-Какъв е извода в твоите разсъждения? Знам, че желаеш: Да се премахне паричната система, но това е невъзможно! 
-Да! Наясно съм с реалността за паричната система, която е плод на човешката глупост и справедливо би било - същото това човечество да я изхвърли в бунището на Историята. В действителност: "Парите не са фундаментална реалност!"- Нийл Доналд Уолш, духовен учен и писател. /Нийл Доналд Уолш е роден в католическо семейство в Милуоки, Уисконсин. От 15 годишна възраст се увлича по духовни учения. Пръв негов духовен учител е неговата майка. Днес Нийл е посветен изцяло на духовното познание. Книгите му са световни бестселъри, а програмата му е препълнена с пътешествия във всички краища на земята/. Също така, той пише: "Навремето познавах един човек на име преподобният Ике, който обичаше да Казва: „Обичам парите и парите ме обичат.” Това е велико послание: Аз обичам парите и парите обичат мен. Аз не бих се наел да твърдя, че в моята вселена Бог е всичко, само не и пари. По-скоро заявявам, че Бог е всичко, включително и пари; парите са само друга форма на енергия, Която ние наричаме Бог". Според мен: Парите съществува само в колективното човешко въображение  и те са великата илюзия, която отдалечава човека от Теб! /Бог ме погледна снизходително и в очите Му блещукаше мека светлина, кимайки одобрително с глава/ и все пак си мисля: Няма ли някакво компромисно решение, защото аз вярвам в Теб и същевременно парите движат материалното ми състояние на материалното ми тяло в материалния свят в които живея? Парите са само една хартийка или кръгли метални пластинки /монети/ и те не биха могли да ме нахранят или облекат, защото не са храна или облекло. Те са само средство за обмен на стоки и нищо по-вече ...
-Да! Така е! - прекъсна ме Той -  Но Аз мога да те водя /по просветен начин/, как да управляваш парите и пак да Ме обичаш - ТОВА Е КОМПРОМИСНОТО РЕШЕНИЕ!
-Мислех си, че колкото човек се отдалечава от илюзията на парите, толкова той / тя ще е по близо до Теб?
-Естественно. АЗ СЪМ ВИ ДАЛ СВОБОДАТА САМИ ДА ВЗЕМАТЕ РЕШЕНИЯ ЗА СЕБЕ СИ И КОМПРОМИСЪТ Е В РАЗУМЪТ ВИ И В УМЕРЕНОСТТА ПРИ ВЗЕМАНЕТО НА РЕШЕНИЯ ПРИ ДАДЕНИ СИТУАЦИИ! АКО ПРЕКАЛИТЕ, ТОГАВА АЗ ВЗЕМАМ РЕШЕНИЯ! /Тръпки ме побиха/ Рабираш ли Ме?
-Да! Разбирам Те напълно и си мисля, че: Ако човечеството Те разбере, тогава тази илюзия ще рухне от само себе си и ще настане НОВ ЖИВОТ И МИР НА ЗЕМЯТА!
-Има време! И това ще стане! Нали сам казваше, че: Нищо случайно не се случва на този свят? И ТОВА НЕ Е СЛУЧАЙНОСТ! Едно дете, за да се научи как да ходи, първо се научава как да пада! Същото се отнася за парите и за вас /хората/. Когато човечеството стигне до ръба на Пропастта - само ще се откаже от парите! Убеждението в Разума на човека е най-силното средство за оцеляване в материалния свят, а не във великата илюзия на парите! ... 
-Да! Наистина е така! - излязох от медитацията с ясното съзнание, че: РАЗУМЪТ ЩЕ ПОБЕДИ ВЕЛИКАТА ИЛЮЗИЯ НА ПАРИТЕ!

                                                                              Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар