петък, 14 септември 2012 г.

ЧОВЕКЪТ и ПРОСТОТАТА

НАЙ-ВАЖНОТО Е: 
ЧОВЕК ДА СЕ ЧУВСТВА 
СВОБОДЕН, ЕСТЕСТВЕН И 
ПРОСТОВАТ - КАКЪВТО 
ГО Е СЪЗДАЛ БОГ!...
                            Тодор Миков









ЧОВЕКЪТ И ПРОСТОТАТА 

Винаги съм се замислял: Защо животът е толкова сложен, че понякога ме кара да се чувствам нещастен? Какво ли щеше да бъде, ако нещата бяха по-простички и по-разбираеми? Когато бях млад си мислех, че съм постигнал много неща в живота си /което се оказа грешка/, тогава природата ме привличаше със цялата си хубост, както и хората който ме обкръжаваха ... Тогава бях много наивен и търсех щастието в сложната плетеница на моята философия за живота. След като натрупах огромен жизнен опит, стигнах до мисълта, че щастието и радостта в живота се съчетават в простотата, както и болката от страданието. Изкуството да живееш естествено и да чувстваш света със сетивата си по-простичко, е било ОГРОМНО БОГАТСТВО И ЩАСТЛИВ НАЧИН НА СЪЩЕСТВУВАНЕ! Тежко и горко на онези, който не могат да прозрат истинската магия в простичките неща в живота, защото те са най-безболезненото средство за преодоляване на неочакваните срещи с недоразуменията, с безсмислената лъжа и фалшивите наслаждения в отношенията между хората. Ако човек съумее да борави с тези малки и безобидно простички неща, ще се чувства свободен от тесногръдието, което сковава свободната мисъл и ведрото общуване с хората и Природата! Така човек може спокойно да посрещне ударите на съдбата, с ясното съзнание, че нещата освен лош имат и добър край. Такъв човек вижда, че всички неща имат своето място и значение в неговия живот. Той може да отсява доброто от злото и нищо не е в състояние да наруши простотата, спечелена в съзнанието. Няма да сгреша, ако кажа, че бъдещето принадлежи на жизнените и на инициативните хора! НАЙ-ВАЖНОТО Е: ЧОВЕК ДА СЕ ЧУВСТВА СВОБОДЕН, ЕСТЕСТВЕН И ПРОСТОВАТ - КАКЪВТО ГО Е СЪЗДАЛ БОГ!

                                                                                   Тодор Миков

       

Няма коментари:

Публикуване на коментар