четвъртък, 30 август 2012 г.

Позитивното мислене и възрастните хора

Мислете позитивно за Живота!
Той е нашия БОЖЕСТВЕН ДАР!
                                           Тодор Миков






Позитивното мислене и възрастните хора
/ В памет на моя баща - Иван Миков Петров /

Един ден се бях вглъбил в себе си и си мислех защо ударите на Съдбата непрекъснато ме бомбардират и обръщат живота ми в посока на отчаяние, тревоги и страх? Дали защото така е предначертан Земният ми път от Нея или сам си я предизвиквам ? Неволно си спомних съветите на моя покоен баща от когото извличах мъдрост и знания. Той беше учител и винаги съм се възхищавал от неговите съвети за живота. Един от тях е за ПОЗИТИВНОТО МИСЛЕНЕ! Още като бях дете, татко бавно, старателно и съзнателно насаждаше в съзнанието ми своята философия за живота и позитивното мислене без които за в бъдеще нямаше да мога да се справя! "Няма по-мощна лекуваща сила от позитивната мисъл - сине!" - бяха честите му напомняния и аз всячески се стараех да проумея целебната магия на това позитивно мислене. Той ме научи как да посрещам злото и как да го превръщам в добро, защото ако не е ЗЛОТО - как ще разбера кое е ДОБРОТО! Татко ми беше благороден човек и ме научи как да променям посоката на своите мисли и да мисля за онези щастливи мигове от живота си прекарани с моя татко - вълшебник! Сега съм на преклонна възраст и изкуството да заменям печалните си мисли с щастливи мисли станаха моя жизнен и духовен навик, който ме спасяваха от безбройните нервни сривове в течение на дългите години от моя живот. Загубата на моите родители - беше едно от най-големите сътресения в моя живот, довеждайки ме до такава депресия, че ако не бяха съветите на баща ми - щях да умра! Бях изключително съкрушен и независимо от моята философия за живота бях отслабнал от непреодолимата мъка по тяхната загуба. Въпреки трудността да контролирам съкрушеното си състояние - успях да го преодолея с помощта на собствената си вътрешна мисловна замяна, като си казах, че СМЪРТТА Е ЧАСТ ОТ ЖИВОТА и че моите родители са живи в сърцето ми и в сърцата на тези които ги познават и аз винаги ги виждам в сънищата си! На гробът им посях цветя с мисълта, че чрез корените - родителите ми ще излязат от пръстта и отново ще тръгнат по света! В живота има много примери които съдбата ни сервира и ни докарва до лудост и печал. Тъй като съм наясно със себе си, че сълзите ми не могат да премахнат причината на мъката ми - търся съзнателно позитивни мисли който да изпълнят сърцето ми и умът ми. Моя татко ме беше научил как да трансформирам негативните си мисли в позитивни и с тази статия искам да помогна на възрастните хора -   МИСЛЕТЕ ПОЗИТИВНО ЗА ЖИВОТА - ТОЙ Е НАШИЯ   БОЖЕСТВЕН ДАР !

                                                                                             
                                                                                  Тодор Миков



Няма коментари:

Публикуване на коментар